Na wakacje do Sarbinowa

Dzięki nam dostaniesz skrzydeł!

To była spontaniczna decyzja, ale wcale jej nie żałujemy. Zresztą, po kilku latach wakacyjnych wyjazdów w góry, nad jeziora czy do lasu przyszedł wreszcie czas na wyprawę nad morze. Tak zdecydowaliśmy wspólnie, a jedyny znak zapytania stał przy punkcie z nazwą miejscowości, do której mielibyśmy się wybrać. Wiadomo przecież, że możliwości jest w tym przypadku cały ogrom. Tradycyjnie wyjeżdżaliśmy większą grupą, więc  potrzeba było większości głosów.

Domek w Sarbinowie na urlop

sarbinowo - domek 6 osobowyFormalnego głosowania oczywiście nie było. Wystarczyło, że padła nazwa Sarbinowo i dość szybko uznaliśmy, iż warto wybrać się właśnie tam. Żadne z nas nigdy nie było akurat w tej okolicy, więc stwierdziliśmy, że odkryjemy ją wszyscy. Zaczęliśmy więc szukać jakiegoś ciekawego miejsca na nocleg. W grę wchodziły okolice, ale ostatecznie wybraliśmy samo sarbinowo – domek 6 osobowy znaleźliśmy stosunkowo szybko. Wszystkim przypadł do gustu, zarówno pod względem estetyki, jak również udogodnień i położenia. A czego konkretnie szukaliśmy? Wiadomo, że dla grupy osób konieczna była większa przestrzeń i taką właśnie znaleźliśmy. Trzy sypialnie, salon, kuchnia, wszystko solidnie wyposażone. To gwarancja wygody oraz prywatności. Na tym między innymi nam zależało. Poza tym szukaliśmy miejscówki z dostępnym parkingiem, w końcu podróżowaliśmy kilkoma samochodami, a bagaże również zajmowały sporo miejsca. Pod tym względem także oceniamy nasz domek na plus. Najważniejszą zaletą okazała się jednak bliskość plaży. Nie ma co ukrywać, na piasku planowaliśmy spędzić mnóstwo czasu, zażywając kąpieli słonecznych i wodnych. Uznaliśmy więc, że im prędzej dotrzemy o poranku nad samo morze, tym lepiej. Na miejscu okazało się jeszcze, iż gospodarze mogą nam wypożyczyć rowery, dzięki czemu była okazja trochę pojeździć po okolicy. Pojeździć i pozwiedzać, rzecz jasna. Oczywiście ogródek z grillem także został w stu procentah wykorzystany. Nie zakładaliśmy tej możliwości, ale skoro się nadarzyła, to czemu nie skorzystać z takiej możliwości.

Spędziliśmy w Sarbinowie ponad tydzień. I musimy przyznać, że w ogóle się nie nudziliśmy. Sporo czasu na plaży, a do tego wycieczki rowerowe i nie tylko. Sarbinowo ma trochę ciekawych miejsc do zaoferowania, podobnie jak okolice. Wspomniana plaża, promenada, okoliczne szlaki piesze i rowerowe i wiele innych atrakcji oraz udogodnień. Nawet do kilku okolicznych miejscowości udało nam się wyskoczyć i trochę pozwiedzać. Czas i możliwości wykorzystaliśmy więc w zasadzie w stu procentach.